ScrollToTop

Uzasadnione rozwiązanie na drogach

BETONOWA ULICA KWIATKOWSKIEGO
STALOWA WOLA (woj. podkarpackie)

Budowa betonowej części ulicy Kwiatkowskiego, od ul. Ofiar Katynia do bram Huty Stalowa Wola, zakończyła się w grudniu 2004 roku. Ze względu na okres zimowy drogę oddano do ruchu kilka miesięcy później, w kwietniu 2005 roku. Inwestorem był Urząd Miasta w Stalowej Woli, a wykonawcą firma Stalprzem. Ulica ma 6 metrów szerokości i 850 metrów długości. Ulica była zaprojektowana jako droga o kategorii ruchu KR3.

GMINNA DROGA BETONOWA
PRZYBYSŁAWICE – PRUSY (woj. świętokrzyskie)

Droga gminna zbudowana na terenie gminy Ożarów w 2005 roku. Ma ponad 1160 metrów długości. Odchodzi od drogi krajowej nr 79 w miejscowości Przybysławice w kierunku miejscowości Prusy. Droga była wykonywana ręcznie, w technologii betonu wylewanego na mokro, z zastosowaniem listwy wibracyjnej i wibratorów wgłębnych. Wykonawcą drogi było Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe S.A. z Kraśnika.

POWIATOWA DROGA BETONOWA
GLINIANY – TEOFILÓW (woj. świętokrzyskie)

Droga betonowa Gliniany – Teofilów ma ponad 5 km długości i jest drogą powiatową (powiat opatowski). Została wybudowana w 2006 roku. Wykonawca – firma Mo-Bruk – zbudował ją stosując rozściełacz do betonu GOMACO.

GMINNA DROGA Z BETONU WAŁOWANEGO
TRZCIANE (woj. podlaskie)

Stanowi dojazd do kopalni kruszywa Trzciane na terenie gminy Suwałki.  Zbudowana z betonu wałowanego. Ma 6,6 metra szerokości i ponad 900 metrów długości. Zbudowana we wrześniu 2016 r. Wykonawca – Kruszbet S.A.

  1. GMINNA DROGA Z BETONU WAŁOWANEGO
    WIATROŁUŻA – BOBROWISKO
    (woj. podlaskie)

Droga gminna z betonu wałowanego z miejscowości Wiatrołuża do miejscowości Bobrowisko (gmina Suwałki) została zbudowana w maju 2017 roku. Droga ma 2402 metry długości i 3,5 metra szerokości z poszerzeniami do 5 metrów. Wykonawca – Kruszbet S.A.

  1. BETONOWE CIĄGI KOMUNIKACYJNE
    PRZED TERMINALEM W BALICACH (woj. małopolskie)

Na przełomie 2014 i 2015 roku powstały betonowe ciągi komunikacyjne przed nowym terminalem na lotnisku w Balicach. Pomiędzy terminalem a parkingiem wielopoziomowym powstały trzy drogi betonowe o długości 290 metrów każda. Dwie drogi miały po 5 metrów szerokości, a jedna 7 metrów szerokości. Wykonawca – firma Wes-Bud – wykonała wszystkie prace związane z układaniem nawierzchni betonowej o grubości 22 cm przy użyciu listwy wibracyjnej.

  1. BETONOWA ULICA MOŚCICKA
    ZBYLITOWSKA GÓRA K. TARNOWA (woj. małopolskie)

We wrześniu 2015 r. została oddana do użytku  betonowa ulica Mościcka w Zbylitowskiej Górze k. Tarnowa. Inwestorem była gmina Tarnów. Wykonawca – firma Wes-Bud – wykonała nie tylko betonową ulicę, ale także betonowy chodnik i betonową ścieżkę rowerową. Szerokość drogi – 5-6 metrów, długość – 550 metrów. Nawierzchnia ulicy o grubości 20 cm była wykonywana rozściełaczem do betonu POWER PAVER, a chodnik, ścieżka rowerowa i krawężniki maszyną POWER CURBER.

  1. DROGI BETONOWE
    NA TERENIE GMINY KORZENNA (woj. małopolskie)

Pierwsza drogę z betonu cementowego na terenie gminy Korzenna została zbudowana w 1996 roku. Wykonawcą była firma Mo-Bruk.  Od tamtej chwili na terenie gminy powstało kilkadziesiąt kilometrów dróg betonowych. W trudnym, górzystym terenie, nawierzchnie betonowe o szerokości 3 metrów układane są z wykorzystaniem listwy wibracyjnej.